چگونه توانستیم مشکل املا نویسی را در دانش آموز ناشنوا کاهش دهم ؟
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
چگونه توانستیم مشکل املا نویسی را در دانش آموز ناشنوا کاهش دهم ؟

چگونه توانستیم مشکل املا نویسی را در دانش آموز ناشنوا کاهش دهم ؟

چکیده : اختلال در نوشتن و املاء نویسی در کودکان یکی از امور شایع به ویژه در کودکان ابتدایی است که هم خود دانش آموز در این اتفاق معذب و نگران هستند و هم خانواده این اختلال در سال های گذشته اگر در همان دوره ابتدایی برطرف نمی شد اغلب گریبان گیر بچه ها بوده و تا سنین رشد هم ادامه می یافت به طوری که دیده می شود افرادی با سن بالا و غلط های املایی فراوان. اینجانب که بعد از هفت سال دوری از کلاس درس (4 سال معاونت و 3 سال معلم تکلیفی بودم) وقتی مشکل دانش آموزان را جدی دیدم در صدد آن بر آمدم که این مشکل ...


  • تحقیق, مقاله اقدام پژوهی, درس پژوهی, پایاننامه کارشناسی و ...

    kafinetmatin2.sellfile.ir/prod-1923125...

    چگونه توانستم با استفاده ازروش های تدریس فعال، علاقه ی دانش آموزانم را درپایه ی اول ابتدایی نسبت به یادگیری در درس علوم افزایش دهم؟

  • چگونه توانستیم با انجام راهبردهای آموزشی مشکل نارساخوانی ...

    kafinetmatin2.sellfile.ir/prod-1923133...

    چگونه توانستم با استفاده ازروش های تدریس فعال، علاقه ی دانش آموزانم را درپایه ی اول ابتدایی نسبت به یادگیری در درس علوم افزایش دهم؟

  • سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی , گزارش تخصصی ...

    www.asemankafinet.ir/archive/1395

    1- گزارش تخصصی چگونه توانستیم با انجام راهبردهای آموزشی مشکل نارساخوانی دانش آموز سوم را کاهش دهم. ... اقدام پژوهی چگونه توانستم خواندن و نوشتن را در دانش آموز دیر آموزم تقویت کنم . 669. 0.

  • rie.ir

    rie.ir/uploads/data.nahai.xls · XLS file · Web view

    چگونه توانستیم مشکل افسردگی "ن" دانش آموز سال سوم راهنمایی را حل نماییم؟ ... چگونه می توانم اضطراب در درس املاء را در دانش آموزم کاهش دهم؟ ... تقویت املا نویسی دانش آموزان پایه سوم راهنمایی ...

  • روانشناسی و علوم تربیتی :: لیست فایل های آموزشی و کاربردی ...

    downloadlist.blog.ir/category/علوم-انسانی...

    اقدام پژوهی: چگونه توانستیم با انجام راهبردهای آموزشی مشکل نارساخوانی دانش آموز را در پایه سوم ابتدایی کاهش دهیم.

  • مقالات آموزشی وراهكارهای مدیریتی - مطالب آموزشی

    ommatandreyhane.mihanblog.com/post/category/2/page/14

    5) در مواقعی که شاگردی ضعیف است و در املا پیشرفت چندانی ندارد، می‌توان در هنگام دیکته دانشآموز ضعیف را کنار دانشآموز قوی نشاند تا بعضی از لغات را که برایش مشکل است، با مشورت بنویسد.

  • دو انشا در رابطه با درس 1 نکارش یازدهم

    partblog.ir/post/دو+انشا+در+رابطه+با+درس+1...

    اگر هرگونه سوال و یا اشکالی در رابطه با این زمینه و یا هر زمینه تحصیلی مانند: مدرسه ، دانشگاه ، کنکور ، ارشد ، دکتری ، نظام وظیفه و...

  • سنجش و آموزش

    rahbardar.blogfa.com/author/rahbardar

    زمانی که دانش آموز ناراحت مشکل را جویا شد، پاسخ این بود که جواب دانش آموز با آنچه که معلم انتظار داشته مطابقت نداشته است.

  • شبکه مقالات فارسی - 3

    articlenetwork..com/pages/3

    دانلود مبانی نظری،پیشینه تحقیق،مقاله،پایان نامه ،پاورپوینت و پروژه های دانشجویی,شبکه مقالات فارسی - 3,شبکه مقالات فارسی

  • آموزش زبان و ادب فارسی

    adabeyatfarsi54.blogfa.com/?p=6

    در عربستان شتر نر را لوک و شتر ماده را ناقه می گویند ولی در کویر ایران به ویژه در اطراف کاشان شتر نر را لوک و شتر ماده را ارونه و همچنین نوزاد ماده را مجی و نوزاد نر را هاشی می خوانند .




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: